Funcționarea serviciilor Arhivă/Registratură de la Tribunalul Dolj în perioada 5-13 aprilie 2016

 

Stimaţi colegi,

 

Vă informăm că începând cu data de 11 aprilie 2016 şedinţele de judecată din cadrul Tribunalului Dolj, la Secţia I Civilă, Secţia a II-a Civilă, Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal şi Secţia Litigii de muncă şi asigurări sociale (relocarea activităţilor de la sediul din strada Brestei, nr.129), se vor desfăşura în sediul nou al Tribunalului Dolj din strada Brestei, nr.12, motiv pentru care serviciile Arhivă şi Registratură vor fi afectate în perioada 05.04.2016 - 13.04.2016.

 

În aceste condiţii, vă comunicăm că eventualele cereri privind eliberarea de certificate, copii xerox din dosare, înregistrarea diverselor cereri şi acţiuni la registratură, observarea dosarelor se impun a fi efectuate de colegii avocaţi până la data de 04.04.2016, inclusiv.

 

Lucian Bernd Săuleanu

Avocat

 Decanul Baroului Dolj